למה נראות וויזואלית כל כך חשובה לעסק שלנו?

למה נראות וויזואלית כל כך חשובה לעסק שלנו?

איך ניצור שפה ויזואלית אחידה בנכסים הדיגיטליים של העסק ובכלל במיתוג ? ולמה זה כל כך חשוב ?

בואו נבין קודם מהי שפה ויזואלית: 
זו שפה שמעבירה באופן גרפי את התוצרים של העסק, מתקשרת באופן ישיר לקהל היעד, לשירות המוצע, לתהליך אותו רוצים להעביר את הלקוח ומייצרת הקשרים חיוביים ללקוחות באמצעים חזותיים.

עיצוב ויזואלי הוא תהליך של מחשבה ותכנון, והתוצרים המרכזיים שלו הם הצבעוניות והשפה שמובילים את כל הנכסים הדיגיטליים של העסק.

1. פלטת צבעונית אחידה לעסק
בחירת צבעים שמאפיינת אתכם וחוזרת על עצמה בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם. כך היא נטמעת אצל קהל הלקוחות שלכם וגורמת לכך שהעסק יישאר בתודעת הלקוח. 

Color palettes

2. פונטים
הרבה לא מקדישים מחשבה לפונטים של העסק וחושבים שאין לזה חשיבות, אך זו טעות! גם פונט צריך לבטא את העסק, לאפיין את אופי העסק וולהזדהות עם שפת המיתוג. תקדישו מחשבה בבחירת הפונטים!

הורדת פונטים לשימוש אישי

3. תמונות תמונות ושוב תמונות!

בנק תמונות איכותי בעל אותו סגנון, צבעוניות אחידה ותוכן אחיד המתחבר לעסק. כן אפשר לעשות צילומי תדמית וגם להוריד תמונות ממאגרים חינמיים ושזה עדיין יתחבר ויראה אחיד – הכל עניין של צבעוניות.

מאגר תמונות להורדה

זהו להפעם!
איזה כייף שנשארת עד לכאן.
מקווה שהצלחתי לעזור לך לעשות סדר בדברים,
להבין לעומק מהי חשיבותה של הנראות ויזואלית!

Share:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest

8 מחשבות על “למה נראות וויזואלית כל כך חשובה לעסק שלנו?”

  1. חוה לוי - בלוגרית פנאי וצרכנות נבונה

    תודה על ההסבר ועל הנדיבות בקישורים ששילבת בפוסט. מאגר תמונות חינם להורדה זה אומר שאין צורך לקרוא את האותיות הקטנות של כל תמונה ובוודאות מותר להוריד?

    1. תודה רבה חוה יקרה!! בשמחה גדולה!
      לגבי התמונות אני תמיד ממליצה לבדוק את הרישיון כדי להימנע מהפרת זכויות יוצרים. באתר הזה ספציפית רוב התמונות הן לשימוש חופשי אבל שוב ממליצה לוודא תמיד בכל אתר (:

  2. קצר, פשוט, קולע. אהבתי. תוך כדי הקריאה הסתכלתי גם על היישום שלך עצמך באתר שלך – ובהחלט ניכר שיש כאן שפה ויזואלית מובחנת, ויפהפיה. 🙂

    1. איזה כיייף וואו!!
      רוב מה שאני עושה כל היום זה ליצור ויזואלי וזה בדיוק מה שאני אוהבת (: אז קלטת את זה!
      ושמחה שהסנדלר לא הולך יחף 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו כדי לקבל טיפים ורעיונות לקידום המותג שלכם

רוצה להצטרף לניוזלטר?

דילוג לתוכן